Konkurs "Zaprogramuj Robota"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

  • Laureaci konkursu

    • Miejsce I
      Martyna Angulska kl. 8

    • Miejsce II
      Oskar Witek kl. 8

    • Miejsce III
      Kacper Mańkowski kl. 7

Gratulujemy Laureatom!

  1. O zadaniu

    Konkurs "Zaprogramuj Robota" polega na stworzeniu w języku Scratch kreatywnej aplikacji (interaktywnej historyjki, animacji lub gry) z wykorzystaniem udostępnionej przez Organizatora grafiki robota. Zadanie skierowane jest do uczniów klas VII - VIII szkół podstawowych.

  2. Nagrody

    Miejsce I: Smartfon Huawei P20 lite

    Miejsce II: Głośnik JBL Flip 4

    Miejsce III: Głośnik JBL Clip 2

  3. Do pobrania

    Regulamin [PDF] Robot [SVG]

Konkurs "Świat technologii wczoraj i  dzisiaj"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

  • Laureaci konkursu

    Nie przyznano nagrody głównej!

  • Wyróżnienia

    • Klasa Ia - Szkoła Podstawowa
      nr 21 w Zielonej Górze

    • Klasa IIa - Szkoła Podstawowa
      nr 21 w Zielonej Górze

    • Klasa IIIa - Szkoła Podstawowa
      im Lotników Alianckich w Iłowej

    • Klasa IIIa - Szkoła Podstawowa
      nr 1 w Lubsku

Gratulujemy Wyróżnionym!

  1. O zadaniu

    Konkurs polega na wykonaniu przez klasę kreatywnej pracy plastycznej pn. "Świat technologii wczoraj i dzisiaj". Zadanie skierowane jest do klas I - III szkół podstawowych.

  2. Nagrody

    Miejsce I: Kubki dla całej klasy z wydrukowaną zwycięską pracą konkursową, udział w Warsztatach Technologiczne Dzieciaki

    Wyróżnienie: Udział w Warsztatach Technologiczne Dzieciaki oraz drobne upominki dla całej klasy.

  3. Do pobrania

    Regulamin [PDF]

Konkurs "Zabierz Robota w świat nowoczesnych technologii"

Zamknij

Wyniki

O konkursie

  • Laureaci konkursu

    • Miejsce I (ex aequo)
      Karolina Nieczkowska kl. 5,
      Filip Rejtan kl. 5

    • Miejsce II
      Nagrody nie przyznano!

    • Miejsce III
      Maja Tomaszewska kl 4.

Gratulujemy Laureatom!

  1. O zadaniu

    Konkurs "Zabierz Robota w świat nowoczesnych technologii" polega na wykonaniu zdjęcia Robota (wyciętego z udostępnionego przez Organizatora szablonu) na tle nowoczesnej technologii. Zadanie skierowane jest do uczniów klas IV - VI szkół podstawowych.

  2. Nagrody

    Miejsce I: Aparat INSTAX MINI 9 oraz plecak na laptopa

    Miejsce II: Aparat INSTAX MINI 9

    Miejsce III: Plecak na laptopa

  3. Do pobrania

    Regulamin [PDF] Robot [PNG]
Technologiczne dzieciaki

"Lubuskie Koduje" to lekcje programowania w ramach
globalnej inicjatywy "Europejski Tydzień Kodowania".
 
Celem wydarzenia jest zachęcenie młodzieży do nauki kreatywnego programowania, niezależnie od wieku oraz przedstawienie, że programowanie staje się trzecim językiem świata. Ponadto pokazanie, że kodowanie nie jest zarezerwowane tylko dla programistów oraz że każdy może być programistą, rozwijając swoją wyobraźnię, logiczne i abstrakcyjne myślenie, a także zdolność planowania.